poniedziałek, 21 stycznia 2019

Podsumowanie akcji na polakpotrafi.pl


Kochani!!
Przyszedł czas, aby podsumować projekt wydania książki DZIEDZICTWO.


W piątek przyjechały z drukarni pierwsze egzemplarze książki. Okładka jest wspaniała i świetnie łączy się z pierwszą częścią.


Dzisiaj wysyłam paczuszki oraz maile do moich darczyńców.

Jeszcze raz chciałam Wam wszystkim podziękować za wsparcie. Wielu z Was pomogło mi promować całą akcję. Patrząc na mój zasób znajomych w mediach społecznościowych (cenię sobie prywatność) osiągnięcie 100% w zbiórce jest sukcesem.
Po całej akcji jestem mądrzejsza o kilka doświadczeń. Pokonałam swój próg strachu, gdzie wiecznie wmawiał mi, że nic z tego nie wyjdzie. Pokonałam siebie i idę dalej tą ścieżką, ale jako odważniejsza osoba.
Chciałabym podziękować każdemu z osobna ale wiem, że jest to niemożliwe, dlatego dziękuję tutaj:

Wam wszystkim:

tadeusz.jaworski
Michał Piotr Bernacki
copacabana7
grzegorz67
bozynka
doro_p
Dorota Przytocka
Piotr Bałdyga
Piotr Gola
paulina_ogon
Marcin Ochojski
Dorota Sobczyk
tomasz.jankowski
hennypenny
adam.gretka
marek.jerzy.jankowski
Joanna Gola
powoo
diridurin
Jarosław Stefanik

Zapraszam na moją stronę na facebooku oraz stronę autorską.


Pozdrawiam serdecznie,
Dorota Jankowska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz