środa, 24 października 2018

Pochmurno i wietrznie... a ja dalej piszę książki.


Cześć,
za oknami pochmurno i wietrznie... aż kark lodowacieje bez szalika, a palce marzną z braku rękawiczek.
W mieszkaniu również robi się chłodno, a ogrzewanie miejskie przypomina o swoim istnieniu tylko nocą,
gdy wszyscy smacznie śpią. Mimo humorów pogody zmuszającej do wypicia całego dzbanka kawy, działam dalej.



10 dni - tyle tylko pozostało do końca akcji mającej na celu wydanie książki "DZIEDZICTWO" czyli kontynuacji książki "Płatki śniegu" na portalu polakpotrafi.pl

AKCJA Książka DZIEDZICTWO




Jeżeli akcja się powiedzie Elia ponownie zawita do świata czytelników i wypełni ich czas swoimi przygodami. Zmierzy się ze swoim przekleństwem, które sprawili jej rodzice. W tej części wyjaśni się cel podróży bohaterki. Aby przetrwać, stanie twarzą w twarz ze swoim wrogiem. Sprawdź co stanie się z Elią, kto wygra ostateczne starcie o władzę i do kogo będzie należał świat. Umysł płata figle, sprawdź do czego jest zdolny.

Poniżej okładka książki 2 w 1, czyli PŁATKI  ŚNIEGI i DZIEDZICTWO razem.




Wszystkie okładki są mojego autorstwa i oddają charakter powieści.


Lubicie zakładki do książek? Tutaj moje projekty ;)
Lubicie serie wydawane w jednej pozycji książkowej?



 O książce PŁATKI ŚNIEGU pisałam tutaj oraz post i post, natomiast o DZIEDZICTWIE znajdziecie wzmiankę tutaj oraz surowy fragment książki.

Pozdrawiam,
Dorota


2 komentarze: