poniedziałek, 10 września 2018

Książka dostępna w księgarniach internetowych.


   Już jest!

Płatki śniegu w postaci elektronicznej dostępne w największych sklepach internetowych. Zachęcam do czytania a recenzentów do kontaktu na małą wymianę ;)





    O książce pisałam wcześniej w TYM poście i TYM. Dzisiaj chcę Wam pokazać małą zajawkę.

Bezpłatny fragment książki.
  
  Długo mnie nie było z Wami, mój czas pochłonęły literki klawiatury mojego komputera, a dokładniej siedziałam nad poprawą kilku książek i nagrywaniu filmików do kolejnej powieści. Płatki śniegu będą miały swoją kontynuację a Elia Madej wraz z najbliższymi stanie u progu kolejnych wyzwań, walcząc o swoje życie. Odkryje tajemnicę skrywaną przez matkę, którą uważała za wzór dobroci. Wrogowie przysporzą Elii niezapomnianych wrażeń.

Mała zajawka drugiej części powieści. Jeden z filmików, który wykorzystam do zapowiedzi ;)





A Wy, jakie trylogie lubicie? Podzielcie się tytułami i wrażeniami.
Jestem ciekawa, co czytacie i czy lubicie thrillery z nutą sc-fi?



4 komentarze:

  1. Trylogia kojarzy mi się najpierw z Sienkiewiczem a potem z Tolkienem 😁.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sienkiewicz to fakt :D a z Tolkienem miałam zatargi i nijak nie potrafiłam się przebić przez pierwszą część Władcy pierścieni... zostałam przy adaptacji filmowej (mam świadomość, że jest inna niż powieść) książki mam w domu, więc nadzieja na przeczytanie jest :D

      Usuń
    2. Ja na początku też się męczyłam z tą trylogia ale potem ja pokochałam :) ogółem uwielbiam fantastykę. Z Trylogii to może jeszcze Igrzyska Śmierci. HYmm przypominają mi się same cykle z większa ilością tomów :p

      Usuń
    3. O tak... Igrzyska były rewelacyjne, powiew świeżości na rynku literackim, a ekranizacja również bomba ;)

      Usuń