wtorek, 8 stycznia 2019

Po jakie książki sięgacie?


Cześć kochani!

Cieszę się, że moje grono czytelników się powiększa. Dziękuję za liczne prywatne wiadomości, staram się na wszystkie odpowiadać jak najszybciej.

Obecnie kończę serię kryminalną składającą się z trzech książek. Dwie z nich będą działy się w moim rodzinnym mieście – Rybniku.

Jestem ciekawa, co czytacie w wolnej chwili?
Po jakie książki sięgacie?
Czy są to papierowe, czy elektroniczne egzemplarze?
Podzielcie się w komentarzu, jakie gatunki są w Waszym guście i co w nich lubicie. Intrygi, miłosne sceny, zagadki czy krwawe morderstwa, a może lekkie obyczajowe pozycje?

Z chęcią wezmę pod uwagę Wasze gusta :D

Dorota














5 komentarzy:

  1. Znam ten ból, gdy miejsca na półkach brak, a pokój nie pomieści więcej regałów :D Elektroniczne nie są takie złe, i do torebki się mieszczą setki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co nadal jestem wierna polskiej prozie kobiecej we wszystkich jej odcieniach. Od koczowatych romansideł po Olgę Tokarczuk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, podziwiam zdecydowane kobiety! Nie ukrywam. że również sięgam czasem po typowy romans. Mam do nich sentyment od czasów szkoły średniej, gdzie na półkach biblioteki szkolnej przeważały lektury i właśnie - romanse :D

      Usuń
  3. Ja uwielbiam kryminały. I jak dla mnie książka musi być papierowa. Czerpie ogromna radosc z przerzucania kartek i lubię widzieć (i czuć w sumie tez) ile jeszcze mi do końca zostało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryminały są wspaniałe, ja również lubię gdy w książce znajdzie się kilka ofiar :D Też tak macie, że zaginacie strony w książkach, albo zaznaczacie ołówkiem czy mazakiem ulubione zdania? Moje książki mają wiele oznak używania :D Z braku miejsca, ostatnio przerzuciłam się na elektronikę i magazynuję wszystkie ulubione książki w jednym miejscu :D

      Usuń