poniedziałek, 7 stycznia 2019

Niosę wieści jak Trzej Królowie

Kochani, dawno nie pisałam. Na głowę spłynęło mnóstwo spraw… Też się Wam wydaje, że doba ma za mało godzin? Dzisiaj mam chwilę czasu i już zarezerwowałam go na wpis i dla Was oczywiście. Wiem, że wśród czytelników są miłośnicy książek (ja również jestem książkoholikiem).




Wczoraj udostępniłam moją nową stronę www.dorotajankowska.pl. Można zapisać się na newsletter, aby otrzymywać zapowiedzi książkowe czy organizowane wydarzenia.

Niebawem nastąpi premiera książki „Dziedzictwo” drugiej części powieści „Płatki śniegu”. Elia ma przed sobą decydujące starcie ze złem.

Jeżeli czytaliście pierwszą część, podzielcie się w komentarzach wrażeniami i refleksjami na temat książki. Możecie również napisać komentarz na stronie https://ridero.eu/pl/books/platki_sniegu/ będę wam wdzięczna (nie trzeba się rejestrować).

Jak Wam się podoba charakter Elii, co Was w niej wkurza, a co cieszy. Bohaterka może być podobna do każdej kobiety, może ktoś utożsamia się z jej postępowaniem w książce?

A może lubicie uroczego barmana - Matta serwującego nie tylko alkohol, ale swoje mądrości na każdy temat.

Wiem, że są takie osoby, które lubią czarne charaktery i to z nimi najbardziej się utożsamiają (niekoniecznie w postępowaniu, ale w uporze dążenia do celu, charyzmy i wielu rzeczy, gdzie człowiek potrzebuje czasu, aby się nauczyć). Przyznam się, że ja uwielbiam czarne charaktery, mają w sobie siłę dającą czytelnikowi kopa do działania.

Ucieszy mnie również każde Wasze zdjęcie z książką w ręku lub czytnikiem z okładką książki.

Każdy, kto podzieli się zdjęciem z książką ”Płatki śniegu„ otrzyma fototapetę na pulpit komputera.



Pozdrawiam,
Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz